sábado, 23 de maio de 2009

The CW new´s and renewals

Então Gossip Girl,90210,One Three Hill ( so surprised), Supernatural,Smallville ( can´t believe again), Top model, foram renovados. Não foi nenhuma surpresa Privileged ser cancelada, eu curtia a série, mas já esperava, me surpreende tanto OTH durar tanto, já gostei mais da série, mas ok.
As novas séries são, na onda dos vampiros " The Vampire Diaries" , na onda dos remakes " Melrose Place", na onda das modelos " The Beautiful Life" e talvez mais para frente em mid season spin off de Gossip Girl, let´s see.
Mas vendo o novo schedule, cada vez mais a CW se classifica como uma emissora programação teen, que eu gosto mas confesso q falta algo um pouco mais humano na emissora. Faz falta dramas a la Everwood e Gilmore Girls.
Fui!!
--------Well,Gossip Girl,90210,One Three Hill ( so surprised), Supernatural,Smallville ( can´t believe again), Top model were renewed. It wasn´t a surprise that Privileged was canceled, well I liked the series, but was expecting, it surprises me how long OTH is running, there was a time when I liked the series more, but it´s ok.
The new series are, in the vampires wave " The Vampires Diaries", in the wave of the remakes " Melrose Place", and in the models wave " The Beautiful Life" and maybe in mid season the spin off of Gossip Girl,let´s see.
But from what I can see each year CW is forming a total teen schedule, that I do like, but I confess that I miss something more human in the channel. I mean I miss dramas like Everwood and Gilmore Girls, you know a bit more realistics.
Gone!!!
---------
Weno,Gossip Girl,90210,One Three Hill ( so surprised), Supernatural,Smallville ( can´t believe again), Top model fueron renovados. No fue una sorpresa que Privileged fuera cancelado, la serie me gustaba, pero ya esperaba, me sorpreeende que OTH estea a tanto timepo en el schedule, ya fuera tiempo q la serie me gustab amas, pero ok.
Las nuevas series son, en la onda de los vampiros "The Vampire Diaries", en la onda de los remakes " Melrose Place", y en la onda de las modelos " The Beautiful Life", y tal vez en mid season el spin off the Gossip Girl, let´s see.
Pero lo q yo puedo ver, cada ano q entra CW esta con un aprogramacion mas teen, q me gusta, pero extrano algo mas humano en la programcion. Yo extrano series como Everwood and Gilmoe Girls, un poco mas reales, no se.
Fui!!!!

Nenhum comentário:

Postar um comentário